1

Sverige - Österrike

Igår var det äntligen dags för match på friends arena. Biljetterna var bokade i somras och William längtade ihjäl sig. Själv höll jag på att lämna biljetten till mannen då jag hade och har fortfarande halsont from hell! Känns som jag sväljer en igelkott, sandpapper och en glödlampa på samma gång! Fattar inte, va helt säker på att det var halsfluss men läkaren sa den enkla diagnosen "virus" - skit på dig - hade jag lust att 
säga. 
Men jag bet ihop och gick! Vilken mäktig känsla det var att sitta där! Vi hade enligt mig bra platser! Zlatan var inte långt ifrån :)
Det värsta var väl när ALLA skulle hem....suck...men hem kom vi även om det blev halv ett på natten. Nu är man måttligt trött och halsen är precis som gårdagen! :/ Den blev alltså inte bättre av att gå på fotboll ;) 










Kommentarer:

1 Sainy:

skriven

Hua så snygga ni är...

Kommentera här: