0

Önskelista!

Om två veckor infaller min födelsedag....inte så värst kul när man blir äldre men det är en dag man får passa på att önska sig lite nya prylar. Om inte annat så kan man ju köpa något till sig själv :-)
 
 
Dessa är ju skitsnygga! Har ett par nike men de har jag börjat använda utomhus så ett par nya till gymmet skulle sitta fint! 
 
En morgonrock har jag önskat mig länge! Det är ett sådant plagg som jag glömmer bort att köpa när jag väl är ute och shoppar. Men nu när hösten kommer så skulle det sitta perfekt med en morgonrock att traska runt i. Fixa frukost och sen klä på sig. Nu tar man på sig något lättsamt och tänker att jag byter om efter frukost men icke...sen går man hela dagen i någon slags mjukis/lodis outfit. 
 
 
Något annat som står på listan är en ny telefon! Min gick ju sönder i somras och sedan dess har jag använt min gamla iphone 4 som är såå risig....Men jag är så dåligt uppdaterad på vad som gäller just nu. Kanske en sådan här? Samsung Galaxy s5! Såg att den hade pulsmätare! Coolt!
 
 
 
Annars önskar jag mig ansiktsbehandling, träningsbyxor, en ny cykel, sängkläder och om någon funderar på att köpa en orkideé så glöm det - jag tar död på dem! :-( Garderobsblomma är precis vad vi skall ha i våra fönster! :-)
 
Nu väntar gymmet! Ha en skön eftermiddag/kväll! 
 

Kommentera här: