1

Projekt: Vagnsrenovering!

Äntligen fick jag ut mitt paket från panduro. Började måla första lagret färg igår kväll och imorse andra lagret! Blir ju så bra! Nu skall det torka och efter det skall klädseln tas av och strykas eller värmas med varmluftspistol. Tror att jag kommer köpa en färgglad dyna också innan försäljning. 
Ludwig fick provåka innan renoveringen igår och han tyckte om vagnen...jag med...men den skall säljas...annars bli min man tokig ;-) Fast å andra sidan har han köpt två grillar så jag borde få ha två vagnar....ha ha ha! Nä då....hojta till om ni är intresserade..av vagnen alltså! 
Information om hur DU fixar ordning din vagn hittar du här!
 
 
 
Förebilder:
 
 
 
 
 
 
 
Efter...färgen har inte torkat ännu därav ser det glänsigt ut. 
 
 
 
 
 
 
Barnvagnar Färga kläsel Palett textilfärg Renovering Urban jungle

Kommentarer:

1 linda:

skriven

spännande! luktar färgen nåt? och är det garanterat att den inte släpper ifrån sig färg efter värmebehandlingen?

Svar: Nej färgen är luktfri! Om man vill försäkra sig att färgen inte släpper efter behandlingen skall man tvätta klädseln efteråt! :)
Annelie

Kommentera här: