2

Den här jäkla maten...

Ogillar starkt att planera och inhandla mat! Det jobbigaste är nog att komma på vad vi skall äta. Som tur är finns alla dessa kassar, så på måndag kommer Linas matkasse. Har tidigare bara använt mig av mataffären.se men de har blivit sämre när de bytte till cooponline.se! 
Så nu får vi se om Lina är något att ha ;-) Dock kommer den varannan vecka så jag måste fortfarande planera för de andra veckorna. BLÄ! 
 
Måste passa på att gnälla över försäkringskassan oxå! Brukar inte göra det, har alltid fått mina pengar i tid och inget har krånglat. Tills nu! Gjorde in inkomstanmälan och därav väntetiden. Det mest irriterande är att jag har auotogiro på de flesta av betalningarna så pengarna måste komma in senast imorgon!!! 
 
Så nu har jag gnällt färdigt för idag....eller vem vet det kanske dyker upp ett gnäll inlägg i kväll :)
 
 
Allmänt Cooponline Försäkringskassan Linas matkasse mataffären.se

Kommentarer:

1 Susanne:

skriven

Linas matkasse är suverän! Jag gillar den. Vilken sort tog du?
Man ska inte ha autogiro. Jag har det bara på en eller två av mina räkningar :)
Åh, jag har också gjort en sån "inkomstgrej" då får väl jag vänta i dödagar på min "VAB-peng"

2 alexandra:

skriven

Jag är på tredje veckan mef citygross matkasse. Leverans varje vecka och mycket billigare och barnvänligare än Lina!! Jag är jättenöjd.

Kommentera här: