1

Tips någon?

Dessa dagar runt jul är så sega! Hade jag i vanliga fall jobbat hade jag kanske uppskattat ledigheten mer men inte nu. Det är så långsamt....
Jag tänker att jag borde göra saker som t.ex packa eller rensa lite i skåp och lådor men jag finner ingen inspiration.
Svägerskan kom med ett tips men mannen verkar inte vara så på. En Birka kryssning - men men..
Just nu är vi ganska förkylda också så det kanske är bättre att vi bara "är" och blir friska först. Men som sagt det är ju såååå tråkigt!
Gå ut en stund är i alla fall ett måste, idag testade William sina mini skidor...ha ha...gick ju sådär :) Tyvärr filmade jag bara så inga bilder på Stenmark finns ;)
Var ner i källaren och hämtade lite leksaker som William hade när han var liten. Uppskattat av lillebror!

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Om du vill åka till fyrishov med killarna nästa vecka så kan jag följa med som en hjälpande hand ;)

Kommentera här: